Garantie

  • Heb ik garantie op mijn producten?

    Garantietermijn:
    Mocht uw product defect raken, dan kunt u ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier / fabrikant van toepassing.
    Wij hebben geen eigen reparatiedienst en laten defecte producten altijd herstellen door de leverancier / fabrikant.
    Voordat U een artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice via info@promo-concept.nl.

    Uitgesloten van Garantie:
    De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:
    - Schade en/of beschadiging door onjuist gebruik
    - Schade en/of beschadiging als gevolg van onjuist onderhoud
    - Vocht- of waterschade
    - Schade of beschadiging door veelvuldig gebruik (slijtage

    Defect bij Ontvangst (DOA):
    Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert of beschadigd is, neem dan altijd direct contact op met onze klantenservice via info@promo-concept.nl.
    Vermeld altijd de aankoopdatum, ordernummer en type of soort produkt.
    Zodra we deze melding van u hebben ontvangen zullen we contact met u opnemen.

    Procedure Garantie en Defecten:
    Wilt u gebruik maken van Uw garantie? Dan vragen wij U de volgende procedure aan te houden. Zo kunnen wij het voor U zo soepel mogelijk afhandelen.

    1. Meld bij onze klantenservice via promo-concept.nl dat u een artikel retour wilt sturen.
    2. Vermeld ordernummer, Datum Factuurnummer/Datum Aankoop/Artikelnummer/Serienummer en de klacht
    3. U ontvangt via e-mail een bevestiging van Uw verzoek.
    4. Na ontvangst van Uw zending, krijgt U van ons een ontvangstbevestiging.
    5. Wij sturen het artikel door naar de leverancier / fabrikant en als het artikel gerepareerd terug is krijgt U van ons bericht dat het artikel naar U wordt teruggestuurd.