Klantenservice

    Bestellen

  • Ik ben akkoord met de offerte, hoe werkt het nu?

    Zodra u een bestelling heeft geplaatst zullen wij de factuur voor u opmaken. 
    Alle bestellingen worden vooraf betaald. Nadat wij het bedrag op onze rekening hebben staan, of wanneer u een betalingsbewijs heeft gemaild, gaan we over tot uitlevering en indien u een vorm van bedrukking heeft gekozen zullen wij u een digitale proefdruk sturen en na akkoord de bedrukking zetten en de producten verzenden.

  • Ik heb met spoed producten met bedrukking nodig, kan dat?

    Heeft u een spoedorder die afwijkt van de reguliere levertijden? Neem dan contact met ons op: 0622494912 of info@promo-concept.nl.

    In overleg is er een heleboel mogelijk. Ook bedrukken van uw kleding is vaak op heel korte termijn mogelijk. We hebben een eigen drukinstallatie dus ook het bedrukken van uw kleding kan in bepaalde gevallen met spoed gebeuren.

    Spoedkosten, in verband met aanpassen planning: € 35,-. Deze kosten worden in rekening gebracht bij leveringen met bedrukking die voor 12 u besteld zijn en uiterlijk de volgende dag voor 17 u meegegeven worden met de post.

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Zodra wij uw bestelling klaarmaken voor verzending ontvangt u van ons een trackingnummer.  Hiermee kunt u uw zending volgen. 

    Voor een zending binnen Nederland is de verwachte levertijd 1 dag.

    Leveringen naar België duren meestal 1 à 2 dagen. 

    Betalen

  • Hoe kan ik betalen?

    Betalingen kunnen op de volgende manier gedaan worden:

    Vooruitbetaling na offerteaanvraag 
    Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u de orderbevestiging per e-mail. In deze bevestiging vindt u ook onze betalingsgegevens/factuur. Graag het ordernummer vermelden bij uw betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is zullen wij de bestelling in behandeling nemen. Indien wij de betaling niet binnen 10 dagen ontvangen hebben, annuleren wij de bestelling.

    Vooruitbetaling nabestelling in webshop
    In de webshop is het bij een bestelling zonder bedrukking of borduring mogelijk om direct af te rekenen via de aangeboden betaalmethodes. Hierna ontvangt u een bevestiging met daarin nogmaals de afgegeven levertijden gecommuniceerd.

     

    Verzending

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Verzendkosten

    Voor verzendingen met een afleveradres in  Duitsland, Nederland, België of Luxemburg vragen wij €10,- per bestelling. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal dozen per bestelling.
    We gaan hierbij uit van de levering van één complete zending. Het kan echter gebeuren dat enkele artikelen een langere levertijd kennen. In overleg met u kan er dan besloten worden om voor meerdere leveringen te kiezen. Voor de nalevering zijn de kosten dan voor ons. 

    Garantie

  • Heb ik garantie op mijn producten?

    Garantietermijn:
    Mocht uw product defect raken, dan kunt u ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier / fabrikant van toepassing.
    Wij hebben geen eigen reparatiedienst en laten defecte producten altijd herstellen door de leverancier / fabrikant.
    Voordat U een artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice via info@promo-concept.nl.

    Uitgesloten van Garantie:
    De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:
    - Schade en/of beschadiging door onjuist gebruik
    - Schade en/of beschadiging als gevolg van onjuist onderhoud
    - Vocht- of waterschade
    - Schade of beschadiging door veelvuldig gebruik (slijtage

    Defect bij Ontvangst (DOA):
    Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert of beschadigd is, neem dan altijd direct contact op met onze klantenservice via info@promo-concept.nl.
    Vermeld altijd de aankoopdatum, ordernummer en type of soort produkt.
    Zodra we deze melding van u hebben ontvangen zullen we contact met u opnemen.

    Procedure Garantie en Defecten:
    Wilt u gebruik maken van Uw garantie? Dan vragen wij U de volgende procedure aan te houden. Zo kunnen wij het voor U zo soepel mogelijk afhandelen.

    1. Meld bij onze klantenservice via promo-concept.nl dat u een artikel retour wilt sturen.
    2. Vermeld ordernummer, Datum Factuurnummer/Datum Aankoop/Artikelnummer/Serienummer en de klacht
    3. U ontvangt via e-mail een bevestiging van Uw verzoek.
    4. Na ontvangst van Uw zending, krijgt U van ons een ontvangstbevestiging.
    5. Wij sturen het artikel door naar de leverancier / fabrikant en als het artikel gerepareerd terug is krijgt U van ons bericht dat het artikel naar U wordt teruggestuurd.

    Retourneren

  • Kan ik mijn artikelen retourneren?

    Het is mogelijk om producten te retourneren. Gepersonaliseerde artikelen nemen wij echter niet terug. 

    Om ervoor te zorgen dat producten aan uw verwachting voldoen kunt u bij ons wel altijd een sample aanvragen of indien beschikbaar, extra fotomateriaal. Met de sampleservice kunt u artikelen of maatseries aanvragen zodat u deze vóór dat u bestelt kunt bekijken, beoordelen en passen. 

    Voordat U een artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice via info@promo-concept.nl.

     U kunt de artikelen die u bij ons gekocht heeft, tegen bepaalde voorwaarden retourneren.

    1) U heeft een klacht. Wanneer u een klacht heeft dan vragen wij u om contact op te nemen met ons via info@promo-concept.nl met vermelding van uw telefoonnummer. Indien wij de producten ook daadwerkelijk moeten kunnen zien om te beoordelen zullen wij u vragen deze naar ons toe te sturen. Indien de klacht gegrond is dan vergoeden wij de verzendkosten. We nemen na ontvangst altijd contact met u op.

    2) U heeft een ander artikel of een andere maat ontvangen dan dat u besteld heeft of het voldoet niet aan de verwachtingen? Neem dan contact met ons via info@promo-concept.nl. Als wij andere aantallen, maten of producten hebben geleverd als door u besteld maken wij het uiteraard zsm voor u, in overleg, in orde. Mocht u een verkeerde maat hebben besteld dan is het mogelijk om het product om te ruilen. U betaalt dan wel opnieuw de verzendkosten indien van toepassing (vanaf € 250,- verzenden wij gratis). 

    Als uw retourzending voldoet aan één van bovengenoemde voorwaarden:, kunt u het pakket retour sturen naar het volgende adres: Promo Concept, Vrijstraat 12 CE te Sluis. Als u niet voldoet aan de retourvoorwaarden en u stuurt toch een artikel terug dan komt de betalingsverplichting niet direct te vervallen. Mocht u twijfelen neem dan aub contact met ons op. Wij accepteren uiteraard alleen artikelen die ongedragen zijn en die nog in de origineel verpakt zijn. Maak dus niet alle los verpakte artikelen in één keer open maar kijk eerst bij 1 of het klopt.  Stuur het artikel inclusief alle toebehoren binnen 7 werkdagen terug, vergezeld van de originele factuur/pakbon op een juiste wijze verpakt.